Cyma CM.126S

cm_126s.jpgA Cyma olyat húzott, amire senki sem számított. Hihetetlen, hogy felismerték, hogy 2019-ben min kell javítani egy AEP esetében.
Egy “S” végződésű AEP következik most!

cm_126s_1.jpgA külsővel igazán nincs mit ragozni. Nem történt semmi változás, ahogy azt már láthattuk más AEP-es cikkekben. Pl: Beretta, USP és a többi AEP.
Ezek előnye, hátránya mind megtalálható ez előbbi cikkekben.cm_126s_3.jpgAmi viszont változott. Gyárilag lipo akksival lehet megvenni.cm_126s_4.jpgRáadásul nem csak parasztból beleraktak egy lipo-t, hanem gondoskodtak, hogy a kapcsoló se égjen szarrá pár játék alatt. Az airsoft világban látott félmegoldásokhoz szokva elképesztő, hogy valóban végig gondolták, és meg is valósították a gyárilag lipo-sított AEP intézményét.cm_126s_5.jpgAz egyedüli furcsa a történetben, hogy az akku fixre van forrasztva az elektronikához. Akkor probléma, ha elpukkan a fet és folyamatosan lő a pisztoly. Így maximum csak kitépni lehet az akksit helyéről.cm_126s_6.jpgA gyári energiatároló nem akármilyen. 800mAh-s, 15C (12A), 7,4v-os. Ezzel megoldással üszkve 1000 bogyót lehet átpréselni a rendszeren, ami egy ilyen másodlagos, kis tárkapacitású eszközre vonatkoztatva nem kevés.cm_126s_2.jpgA 3. dolog, ami szintén korrekt lépés a gyártótól, hogy a csomag része a lipo töltő. Egy tetszőleges USB aljazatról tölthető a balansz csatlakozón keresztül.
800mAh-val tölt, ami azt jelenti, hogy kb 1 óra alatt lehet felnyomni az akksit “0”-ról.cm_126s_7.jpgA fet és személyzete egy vékony NYÁK-on foglal helyet.cm_126s_8.jpgMinden be és kimenet feliratozva van.cm_126s_9.jpgA blue edition láthatólag eléri az egész Cyma palettát. Minden műanyag kék, valamint a henger réz helyett kékre eloxált alu, ami nem feltétlenül jobb deal.cm_126s_10.jpgA gearbox egyedüli érdemleges változtatása, hogy a műanyag perselyek helyett golyóscsapágyakat kaptak a fogaskerekek.
Igazából a műanyaggal sem volt probléma.cm_126s_11.jpgKék cuccokhoz, kék zsír “dukál”.cm_126s_12.jpgA gearbox szokás szerint szarrá van kenve teljesen felesleges helyeken.cm_126s_13.jpgA gb ház öntvénye nem változott, hacsak nem vesszük azt, hogy kívülről le van fújva szürkére.cm_126s_14.jpgAz új kék belsőségek. Minden olyan, mint volt.cm_126s_15.jpgA hop up kamra le lett festve feketére. Immáron nem kell gyárilag “beépített” spiáterport kimosni belőle. Műszakilag itt sincs változás.
Update:
Van némi változás a csövet illetően. A felső hosszanti marást elhagyták. Emiatt a gumi kialakítása más lett. Felül már nem fut végig egy pozícionáló gerinc.

Összegzés.

A sima és az “S” verzió között 16€-nyi, azaz kb 5e ft-nyi különbség van. Ennyit röhögve megér a FET, a lipo és a töltő.
Ez a kombináció tényleg gondmentessé teszi az AEP-ezést. Mert, lipo akku kell, hogy ne legyen döglött a reakcióideje a gearboxnak. A lipo megzabálja a kisebb terhelésre tervezett kapcsolót, amihez kell a FET, hogy tehermentesítve legyen. A hozzá való akkutöltő és 800mAh-s kapacitás pedig csak cseresznye a habon.
Ennél már nem történhet jobb dolog ebben a szegmensben.

pateron.jpgHa számodra is érdekes a blog és úgy gondolod, hogy megéri, hogy havi egy sajtburger árával támogass, sokat segítesz a megjelenő tartalmak készítésében.
A patreon támogatók az itteni megjelenés előtt olvashatják a legújabb bejegyzéseket.

paypal_me_donate-300x300.png
Vagy, ha nem szeretnéd folyamatosan támogatni a blogot, a paypal-en keresztül alkalmi hozzájárulással is tudsz támogatni.